30 000 Ft felett ingyenes a szállítás Belépés | Kapcsolat | pillow-duvetworld.eu

Termékeink

Az ÁSZF letöltése PDF formátumban.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a HAUSEL-BÚTOR Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely/telephely: 6721 Szeged, Római Krt. 42. cégjegyzékszám: 06-09-009518 alatt bejegyezve a Csongrád Megyei Bíróság, mint Cégbíróságnál; adószáma: 13369341-2-06; a továbbiakban: Szolgáltató) és a HAUSEL-BÚTOR Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte 

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://parna-paplanvilag.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Párna-paplanvilág.hu Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF. hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. 

1.2. A Párna-paplanvilág.hu Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. 

1.3. A Párna-paplanvilág.hu Webáruház szolgáltatásait valamennyi, természetes személy, illetve jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon sikeresen megadta az adatait, regisztrálnia magát nem szükséges, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF.-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A Felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződésírásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Partner a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

1.5. Ügyfélszolgálat: HAUSEL-BÚTOR Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 6721 Szeged, Római Krt. 42.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétfőtől péntekig: 10.00-17.00) 
Telefon: +36 (62) 466-460 (hétfőtől-péntekig) 
Internet cím: http://www.parna-paplanvilag.hu/
E-mail: ügyfélszolgálat

2. Adatközlés

2.1. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/ vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Ügyfél a téves tartalommal küldött megrendelés kijavítását haladéktalanul e-mailben kell, hogy a Szolgáltató részére megküldje.

3. Megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni.

Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Web áruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára csak 30.000.- forint vásárlás felett tartalmazza a kiszállítás költségét, kivételt képeznek azok a termékek, amelyeknél ezt az adatlapon külön jelezzük.

3.3. A vásárláshoz regisztráció nem szükséges, oldalunkon szabadon barangolhat. A megrendelés elküldéséhez csak a kosárban "*"-gal megjelölt mezők kitöltése szükséges. A rendelés elküldése írásos szerződésnek minősül, amely magyar nyelven köttetik. A szerződést 3 hónapig iktatjuk, ezen idő alatt a szerződések hozzáférhetők.

A kosárba rakott termékek tételenként és egyben is törölhetőek. A kosárba rakott termékek illetve a megrendelő űrlap adatai a "Megrendelem" gomb megnyomásáig szabadon módosíthatóak. A Szolgáltató az Ügyfelet a megrendelés adatairól egy automatikus visszaigazoló levélben tájékoztatja, adategyeztetés céljából. Amennyiben a megrendelést követő munkanap 9:00 óráig nem érkezik módosítás a megrendelést véglegesnek tekintjük. A szállítmányozó cég (DPD futárszolgálat, GLS futárszolgálat valamint 24H futárszolgálat  (Egyedi, speciális méretű termékek specializálódott fuvarozási vállalkozás ügyfélszolgálat: Tel.: +36 20 224 24 24)) előzetes kiszállítási értesítés megküldése (e-mail, SMS, telefon) után kiszállítja. Amennyiben az adott megrendelés bruttó értéke eléri az 30 000.- (harmincezer) forint összeget a szállítás INGYENES, Magyarország teljes területén (kivétel 3.2). A meghatározott időpontra, órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni.

A bruttó 30 000.- forint összeget el nem érő megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli az alábbi táblázat alapján

 

Súly

Előreutalás

Utánvétel

0-1.99 kg

2000,-

2000,- + a termék árának 4%-a

2-4.99 kg

2500,-

2500,- + a termék árának 4%-a

5-9.99 kg

3000,-

3000,- + a termék árának 4%-a

10 kg felett

3500,-

3500,- + a termék árának 4%-a

 

A számlában feltüntetésre kerül és a rendelés során a kosárban is megjelenik a véglegesítés előtt. A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Az Ügyfél a fentiektől (saját szállítóeszköz vagy szállítmányozó cég igénybevétele) eltérő egyéb szállítási módokat is megrendelhet, ez esetben szállítási díj nem kerül számlázásra. Ezen költség az Ügyfelet terheli (Pl.: telephelyünkön személyes átvétel esetén: 6721 Szeged, Római krt. 42., ami minden esetben DÍJMENTES). A Párna-Paplanvilág.hu Webáruház Magyarország teljes területére ki tudja szállítani a megrendelt termékeket, külföldre nem áll módunkban a megrendeléseket teljesíteni, csak személyes telephelyi átvétellel.

3.4. A Weboldalról megrendelhető termékek árainak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha a Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi * -gal jelölt mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. A rendszer automatikus visszaigazoló e-mailt küld, melynek hiánya valószínűsíthető a rendelés elküldésének sikertelenségére. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül az Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor fenntartjuk, hogy az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A megrendeléseket azonnal fogadjuk, és automatikus visszajelzést küldünk, de ennek hiányában telefonos kapcsolatba léphet velünk leendő Ügyfelünk.

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A weboldalon kiválasztott és megrendelt termék várható szállítási idejéről a Szolgáltató az Ügyfelet e-mailben vagy telefonon tájékoztatja. Az Ügyfél által a megrendelés során jelzett elérhetőségein keresztül. A megrendelt terméket az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén (6721 Szeged, Római Krt. 42.).

4.2. A 3.3 pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik, a ténylegesen várható szállítási határidő visszaigazoláskor kerül megjelölésre. Amennyiben a szolgáltató által közölt szállítási határidő az ügyfél részére nem felel meg, úgy kérheti ennek módosítását illetve a szerződés felbontását következmények nélkül.

4.3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. 

4.4. Az Ügyfél különböző fizetési lehetőségek közül választhat.

  • Előre utalás

Előre utalás esetén a megrendelés után a Szolgáltató az Ügyfél részére e-mailben díjbekérőt küld. A díjbekérő jobb felső sarkában található a Szolgáltató bankszámlaszáma (11735005-26052973). Az átutalás során az Ügyfél a díjbekérő számára hivatkozzon (Sorszám). Előre utalás esetén kezelési költséget nem számítunk fel!

  • Utánvétes fizetés. #1

Standard méretű termékeknél választható. A termék vételárát és az esetlegesen felmerülő szállítási költséget a termék(ek) átvételekor készpénzben a kézbesítő kollegánál kell kiegyenlíteni. Kezelési költséget nem számíthatunk fel 30.000 Ft feletti rendelés esetén.

  • Utánvétes fizetés. #2

Nem standard méretű termékek esetén alkalmazzuk. A rendelés megerősítéséhez 50% előlegre van szükség, amit az Ügyfél díjbekérő alapján előreutalással tud teljesíteni. Az előleg beérkezésekor előleg számlát állítunk ki és aznap kerül gyártásba a termék. A termék vételárának fennmaradó összegét az áru kézhezvételekor a kézbesítő kollegánál kell kiegyenlíteni készpénzben. Kezelési költséget nem számíthatunk fel 30.000 Ft feletti rendelés esetén.

A forgalomban lévő termékeinknél az alábbi standard méretek érvényesek:

matracok: 80x200, 90x200, 140x200, 160x200, 180x200, 200x200 cm
ágyrácsok: 80x200, 90x200, 140x200 cm
párnák: 36x48, 38x48, 40x50, 50x70, 68x88, 70x90 cm
paplanok/ takarók: 90x130, 140x200, 200x220 cm
matracvédők: 60x120, 70x140, 80x160, 80x200, 90x200, 100x200, 120x200, 140x200, 160x200, 180x200, 200x200


 

Bizonyos esetekben ettől a gyártók eltérhetnek, ezt a termék adatlapon jelezzük, és az ott szereplő adatok az irányadóak. Minden egyéb méret egyedi méretnek számít.

  • Személyes átvétel

A megrendelt termékeket üzletünkben személyesen is átveheti. A termékek árát készpénzben vagy a fent említett fizetési módokkal tudja kiegyenlíteni. Készpénzes fizetés esetén kezelési költséget nem számítunk fel!

A fizetési módok közötti eltérő költségek az Ügyfelet terhelik.

4.5. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami a Szolgáltató (ALVÁSSTUDIÓ) által alkalmazott csomagolással van ellátva. Amennyiben az Ügyfél bármilyen sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

4.6. Az Ügyfelek számára a Szolgáltató biztosítja az elállás jogát, amit a kormány a 45/2014.(II. 26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről című kormányrendeletben részletesen rögzített. Az Ügyfél a megrendeléstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát, az ismert elérhetőségeinken teheti meg. Az elállási nyilatkozat érvényesítésének határideje a termék átvételétől számított 14 munkanap. Az Ügyfél az elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél a nyilatkozatát a határidő előtt megküldi. Ebben az esetben a Szolgáltató az Ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül köteles visszatéríteni. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a teljes összeget, amíg az Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte, a  kettő közül a  korábbi időpontot kell figyelembe venni (45/2014 Korm. Rendelet 23§ 4.bekezdés). Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az Ügyfélnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. Ha az Ügyfél nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni, valamint a Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatából eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését. Figyelem! Az Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (szállítási költség). A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Kérjük, hogy a paplant, párnát, matracot és a matracvédőt még a csomagolás felbontását megelőzően, a csomagolással együtt próbálja ki, ellenőrizze (pl. megfelelő méretű-e). Az Ügyfél nem jogosult az elállási jogát gyakorolni, ha a leszállított paplan, párna, matrac és matracvédő csomagolását felbontotta, hiszen ekkor már tartósan érintkezhet emberi testtel, testnedvekkel, emiatt higiéniai, egészségügyi minősége nem garantálható. Ez alól nem képeznek kivétel a vákuummatracok sem, mivel kibontás során a termék gyári csomagolása eltávolításra kerül. (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1)) Úgyszintén nem gyakorolhatja az Ügyfél az elállási jogot, ha egyedi, személyre szabott terméket rendel. Ezekben az esetekben is fennáll az Ügyfél elállási joga, ha a megküldött termék, a teljesítés hibás (pl. minőségi hibás termék).

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

5. Jótállás, szavatosság

5.1. Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései valamint a Polgári törvénykönyv az irányadó. A fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül az Ügyfél cseregaranciával élhet, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, akkor a javítási költség a vevőt terheli.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

5.2. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A kötelező jótállási idő az eladási ár nagyságától függ és sávos formában került meghatározásra a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet alapján. E szerint:
• 10.000-100.000.- Ft eladási ár esetén 1 év teljeskörű a jótállási idő
• 100.000-250.000.- Ft eladási ár esetén 2 év teljeskörű a jótállási idő
• 250.000.- Ft eladási ár felett 3 év teljeskörű a jótállási idő

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 5.1. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


 


 

6. Panaszkezelés

6.1. Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):

Központi cím: 6721 Szeged, Római krt. 42.

Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: ügyfélszolgálat

Telefonszám: 06 62-466-460

E-mail: ügyfélszolgálat

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását 6.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát: személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 6.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

6.2. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

6.2.1. Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

6.2.2. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu/ holnapon érhetők el.

6.2.3. Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán

Telefon: +36-62/554-250/118

Fax: +36-62/426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi táblázatban elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

A békéltető testületek elérhetősége

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu,
info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;
bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: 06-1-269-0703
Fax száma: 06-1-269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu;
zmbekelteto@zmkik.hu

 


 

6.2.4. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformot hozott létre („ODR-platform"). A platform kapcsolattartó pontként szolgál szerződéses kötelezettségekkel, internetes értékesítéssel és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezéséhez. Az Ügyfelek számára az "Online vitarendezési platform" az Európai Bizottság weboldalán, az alábbi linkre kattintva érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó regisztrálást követően kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül, így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

6.2.4. Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.

7. Egyebek

7.1. A Párna-paplanvilág.hu Webáruház PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. 

7.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Partnerek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el.

A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. 

7.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF. feltételeit egyoldalúan módosítani (pl.: jogszabályváltozás). Ezen módosítások a már leadott megrendelésekre nem érvényesek. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. 

7.5. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. A felek a szerződéssel kapcsolatos vitás ügyeiket elsősorban közös egyeztetéssel rendezik. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollévők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

7.6. A Szolgáltató áru tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg az Ügyfél Szolgáltatótól vagy Szolgáltató megbízottjától (pl.: alvállalkozó áruszállító) átadott-átvett áru(k) Szolgáltató számláján szereplő végösszegét teljes mértékben megfizeti. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató alvállalkozójaként a (DPD futárszolgálat, GLS futárszolgálat valamint 24H futárszolgálat (Egyedi, speciális méretű termékek specializálódott fuvarozási vállalkozás ügyfélszolgálat: Tel.: +36 20 224 24 24)) munkatársának a termék(ek) és szolgáltatás(ok) (szállítás) ellenértékét a termék(ek) átadásakor megfizeti. Amennyiben ezt megtagadja a fent említett futárcégek szállítási díját ezen esetben is köteles megfizetni. Az Ügyfél kijelenti, hogy Szolgáltató tulajdonjog igényét nem vitatja és fentiek elmulasztása esetén büntetőjogi felelősséggel tartozik.


7.7. A megrendeléskor megadott e-mail címére időszakosan hírleveleket fogunk küldeni, amiről bármikor leiratkozhat. A leiratkozáshoz nincs más teendője, mint írnia egy e-mailt a leiratkozási igényéről, amit megtehet a hírlevélben a leiratkozás linkre kattintva is.

Szeged, 2022. április 7.

Content

Kosár tartalma

A kosár tartalma üres.